آذربایجان غربی

سال جهاد اقتصادی

آذربایجان غربی

سال جهاد اقتصادی

اجرای طرح آسیاویژن در استان

رییس هیات فوتبال آذربایجان غربی از آغاز اجرای طرح آسیاویژن در این استان تا دو ماه دیگر خبر داد 
عزیز حافظی افزود: در حال حاضر در صدد اجرای برنامه های اولیه این طرح هستیم و این برنامه طرحی است که با اجرای آن فوتبال منطقه دچار تحولات اساسی می شود.
 

وی اظهار کرد: هیات فوتبال آذربایجان غربی با توجه به بودجه اندکی که در دست دارد تلاش های مضاعفی را با بهره گیری از کارشناسان فوتبال در جهت اجرای این طرح در طی دو سال گذشته انجام داده است و فدراسیون فوتبال با عنایت به این اقدامات، آذربایجان غربی را به همراه استان زنجان در زمره استان های ورود کننده به اجرای طرح آسیاویژن در سال جاری قرار داده است.
حافظی افزود: در این رابطه فارس به عنوان استان معین برای آذربایجان غربی انتخاب و با هماهنگی های صورت گرفته شش نفر از کارشناسان هیات فوتبال آذربایجان غربی به همراه نفرات مشابه از استان زنجان در جلسات تخصصی و کارگاه های آموزشی این طرح که در شیراز برگزار شد شرکت کرده و با این حضور عملیات اجرای طرح آسیا ویژن در استان عملا تحقق خواهد یافت.
وی اعلام کرد: با ایجاد امکانات سخت افزاری و نرم افزاری اولیه این طرح، اسفند ماه سال جاری اعضای آسیاویژن فدراسیون فوتبال کشور به همراه اعضای بین المللی کنفدراسیون آسیا جهت بازدید امکانات اولیه به استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه سفر می کنند.
وی آماده سازی ساختمان اداری و تجهیز آن، وضعیت آمار و ارقام تعداد فوتبالیست های استان، مربیان و داوران، آمار مسابقات برگزار شده در طول سال، تعداد لیگ های برگزار شده، حضور تیم ها در لیگ کشوری، بررسی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در استان و شهرستان ها را از جمله موارد بررسی شده از سوی ناظرین آسیا ویژن اعلام کرد.  

ی مشکل اساسی هیات فوتبال استان را وجود مشکلات مالی فراوان دانست و گفت: اجرای این طرح یک نوع سرمایه گذاری در فوتبال آذربایجان غربی است و نیاز به حمایت مسوولان و مدیران سازمان ها و ارگان ها از این طرح را دارد چرا که در صورت عملیاتی شدن این طرح در استان شاهد تحول عظیم و رشد قابل توجهی در فوتبال که شاید در بین جوانان استان به آرزو تبدیل شده خواهیم بود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد